Állapotfelmérés menedzserszűrés

Szívultrahang, terheléses EKG, szívritmuszavar diagnosztika, érszűkület vizsgálat, leletkonzultáció, akár panaszmentes betegnél.

Szeretné ismerni a szíve állapotát ?

A szív érrendszeri betegségek vezető halálokot jelentenek a fejlelett nyugat európai országokban. Minél több rizikófaktor áll fenn, annál nagyobb a szívbetegség kialakulásának valószínűsége. Sajnos, sokan nehezen látják be, hogy abba a korosztályba léptek, amikor a szívbetegség már valós kockázatot jelenthet. Elhárítják az egészet azzal, hogy biztosan nincs nagy baj, ezzel pedig fokozzák a hirtelen szívhalál kockázatát. Statisztikai adatok és sajnos a napi gyakorlat is alátámasztja, hogy  már a fiatalabb, aktív korosztályban, elsősorban férfiaknál, tünetmentes, vagy larvált tünetek mellett alakul ki szívizominfarktus.

Érdemes kardiológust felkeresnie ?

Gyakran kóroki tényezőként, stressz, dohányzás, fel nem ismert magas vérnyomás, kóros vércukor, vagy vérzsír paraméterek igazolhatóak, de ezek kezelése ilyenkor már csak a lezajlott infarktus után kezdődhet. Sokkal könnyebb egy egészségkárosító folyamatot idejében felismerve megelőzni, mint később a nyilvánvaló tünetek felléptekor, esetleg szövődmények kialakulásakor kezelni a megbetegedést.

Az időhiány már nem probléma.

Sokan nem tudnak időt szakítani szakorvosi  vizsgálatok elvégzésére, időpontok egyeztetésére, várakozásra, lelet kontrollra, így gyakran az utolsó helyre sorolják az orvosnál való megjelenést. Ezekkel szerencsére kardiológiai magánrendelésünkön nem kell szenvesülnie, elegendő egy időpont egyeztetés és diszkrét környezetben, részletes, precíz kardiológiai szakvizsgálatot végezhetünk.

Teljes kardiológiai szűrővizsgálat.

Minden esetben a menedzserszűrést követően részletes leírást adunk az elvégzett vizsgálatokról, a feltárt eltérésekről, valamint életmódbeli tanácsokkal látjuk el pácienseinket. Tünetmentes, vagy kezdeti tünetek esetén elvégzett szakorvosi vizsgálat mellett személyre szabott rizikóbecslés, leletelemzés, ABPM, szívultrahang, terheléses EKG és Holter- EKG vizsgálatokat kedvezményes csomagokban biztosítunk, egyéni vagy csoportos igény szerint is.