Kardiológiai vizsgálat

Panaszai vannak, vagy csak szeretné tudni, hogy minden rendben van ?

A szívbetegségek kezelésében igen nagy jelentősége van a korai felismerésnek, hiszen az idejekorán diagnosztizált kóros eltérések megfelelő terápiájával súlyos, akár fatális kimenetelű szövődmények előzhetőek meg. Sokszor már a panaszok ismerete, illetve egy jól elvégzett fizikális vizsgálat is sokat segíthet a diagnózis felállításában, ugyanakkor az életkor, a nem, a családi hajlam, a magas vérnyomás és egyéb rizikótényezők jelenléte még panaszmentes betegnél is részletes kardiológiai vizsgálatot tehet szükségessé. Más esetekben már manifesztálódó tünetek, - mellkasi fájdalom, fulladás, gyengeség, levertéség, lábdagadás, egyéb területi oedema, fejfájás, izzadás, gyors rendszeretelen, vagy éppen meglassuló pulzus, pillanatnyi eszméletvesztés - hívja fel a figyelmet az esetleges szívbetegség fennálására. Természetesen nem vagyunk egyformák, mindenki máshogy éli meg a tüneteket, viseli a panaszokat, más a türőképessége.

Előzze meg a betegséget!

Mint ahogyan a hétköznapi életünkben is időt, energiát áldozunk a mindennapi használati eszközeink vizsgálatára, karbantartására úgy a saját szerveztünk jelző, sokszor kiabáló tünetei mellett sem szabad csukott szemmel elmennünk. Ilyenkor akár kardiológiai, akár egyéb szív-érrendszeri szűrővizsgálatokat is érdemes igénybevennünk.

Kardiológus Nyíregyházán, magánrendelésen.

A Nyíregyházán működő kardiológiai magánrendelés keretein belül mindezeket rövid várakozási idővel, előjegyzés alapján, gyorsan és szakszerűen tehetjük meg. Pácienseink elsősorban Nyíregyháza, Mátészalka, Kisvárda és Fehérgyarmat térségéből, a keleti és a határontúli raegióból érkeznek. Részletes kórelőzmény, leletvizsgálat és fizikális vizsgálat mellett, vérnyomásmérés és 12 csatornás EKG vizsgálat, véleményezés és javaslat képezi a vizsgálat részeit. Ezek ismeretében lehetőségünk van további szakma-specifikus, non invazív  (szívultrahang, terheléses- EKG, vérnyomás-, szívritmus- monitorozás, analízis, vércukor-, vérzsír-mérés stb.) vizsgálatok teljes körű, akár azonnali  elvégzésére, melyek segítségével rizikófelmérés, szív  és érrendszeri betegségszűrés, infarktus megelőzés, vagy a már kialakult szívbetegség kezelését végezhetjük.